[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 13:19:42 CEST

Azért írtam, már nem tudom melyik levlistán, hogy ez nagyon
izomzatfüggő. Én nagy súlyokat tudok megmozgatni, de nem sokszor. Mások
meg kisebbeket, de sokkal többször, mint én (vörös és fehér izomrostok
aránya). Na jó, így nézve lehet, hogy mindegy is, hogy mekkorát veszek,
mert egyiket sem tudom sokáig használni :)

Az biztos, hogy a bozótvágóval pont ott azon az alkar felső részén
tudtam magamnak olyan gyulladást csinálni, hogy kellett vagy egy hónap,
hogy újra használható legyen a karom.
De az is lehet, hogy pont emiatt jobb egy kicsit nehezebb fejű balta,
mert ott a lesújtásnál nem kell akkora erőt kifejteni.

Gábor