[Epitesz-barkacs] Balta

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Okt. 21., K, 12:16:01 CEST

2014. október 21. 11:04 Hofferek Attila írta, <hofi at soka.co.hu>:

> Abból indult ki a dolog, hogy a fájdalom fél kiló C vitaminnal
> elmúlasztható.

Ezt ki írta?
Mert én ilyet nem írtam.

Akkor a szervezet azt jelzi, hogy nincs benne fél kiló C vitamin?

Nem fél kiló, hanem amikor túl kevés van a szervezetben azt valahogyan
jelzi.
Ilyen betegség a skorbut.
De vannak más tünetei is annak, ha kevés a szervezet számára a bevitt C
vitamin.
Ez a mennyiség ember és egyéb körülmények függvénye.

> Ésnempedig azt, hogy az izom, ízület, valami nincs rendben?

Én olyasmit írtam, hogy a szervezet fájdalommal jelzi, ha valami rossz neki.

> Nyomjuk el cataflammal, saridonnal, taligányi C vitaminnal, és akkor
> használhatjuk tovább az amúgy sérült testrészt?

Nem írtam olyat, hogy a C vitamin elnyomja a fájdalmat és azt sem, hogy a
sérült testrész kezelése C vitaminnal történik.
Légyszives ne keverd össze a fájdalom kikapcsolására szolgáló
fájdalomcsillapítókat egy olyan dologgal, ami nem a tünetet, hanem vagy az
okot, szünteti meg, vagy
a szervezetnek segít az ok megszüntetésében!

Sarkítva, ha éhes vagy és fáj a gyomrod, akkor a fájdalomcsillapító
elnyomhatja az éhséget.
Nem próbáltam, de lehetséges ilyen fájdalomcsillapításra használt szer.
Például egy altató, amitől elalszol és nem érzed alvás közben, hogy éhes
vagy.
De az okot nem szünteti meg sem ez sem a C vitamin. Az éhséget étellel kell
megszüntetni és nem a tünetet kell eltüntetni.

Különböztessük meg a sérülést az izomláztól!
Ács Gábor írt mikrosérülésekről, vagy valami ilyesmiről, mint az izomláz
egyik fajtájáról.
Ő írta, hogy a mikrosérülések esetén segíthet a C vitamin.
A szomszéd orvos meg azt mondta, hogy a tejsav kiürülését segíti a C
vitamin. De ezt eddig nem írtam meg ide a listára.

Van néhány dolog, amire jó a C vitamin.
Én inkább először C vitaminnal kísérletezek izomfájdalom esetén, mint
fájdalomcsillapítóval.
Izületről nem írtam. Úgy emlékszem.

Üdv. Tibi