[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 16:49:34 CEST

az anya az hatszog, de a peremes ize ami van az kerek. egy csodarab, az
egyik felen kulso menet, a masik felen a perem meg rahuzva az anya. ezt
hogyan tekered be egy idomba? a belsejen van ket prucok, amiben megakad a
beledugott cafnikulcs.

http://hu.ferrocompany.com/product-2226-SGU.html

a felso cuccot hogyan tekered bele amibe jon?