[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 17:12:52 CEST

Vajk Fekete wrote:
> az anya az hatszog, de a peremes ize ami van az kerek. egy csodarab,
> az egyik felen kulso menet, a masik felen a perem meg rahuzva az
> anya. ezt hogyan tekered be egy idomba? a belsejen van ket prucok,
> amiben megakad a beledugott cafnikulcs.

Igen, értem, de valahogy csináltam, és biztos nem barkács módon, pl
csavarhúzóval. Lehet, hogy másféle módon oldottam meg, még nem tudom. Rémlik
valami, hogy kaptam olyan beletekerhető csődarabot, amin volt egy darab hatszög
is, vagy fene tudja. Majd megnézem.
Az is lehet, hogy fordítva van, és amit csináltam, annál a hollandi nem a
radiátoron van, hanem az oda menő csődarabon, és ami a radiátorba ment, azt egy
hollandival be lehetett tekerni.