[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 17:10:06 CEST

Vajk Fekete wrote:
> csavarba nem lehet. csobe dugják.
> http://www.centrotool.hu/keziszerszam/kulcsok/egyeb_kulcs/lepcsos_kulcs/lepcsoskulcs__3/8-1_findor_fi-32359.html

Aha. Ezen a képen jobban látszik, szóval hatszög, amiben van pluszban egy horony
is.
Eddig azt hittem, hogy a horony csak a köralakú lyukhoz kell. Vagy így is van,
és így univerzális?
Nem láttam még alkalmazást erre. Radiátort már szereltem, de ott nem kellett
ilyen. Vagy csak nem jó fittingeket vettem hozzá, nemtom, de sikerült a dolog.
(Fel kell elevenítenem, mert jó rég volt, de van egy minta, majd jól átnézem,
hogy csináltam, aztán megkérdezem tőletek, hogy kellett volna máshogy. Ez
dunaferr vagy efféle lapradiátor, olajedényre szereltem fel.)