[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 17:22:20 CEST

igen, a horony ahhoz kell ha a csoben ket pucuka van belul.
oldalt bekotesu radiatorod volt, vagy also? gondolom oldalt. szerelheted
barhogy, csak ne eresszen. ha rendesen radiatornak lesz hasznalva, akkor
johet ra par olyan szerelveny, amit a celszerszam nelkul nehezkesen tudsz
meghuzni. de van ami belul nem pucukas hanem hatszog, csak a vizes nem
cipel magavan felcolos, 7/8-ados meg colos bazinagy imbuszkulcsokat.

Vajk