[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 18:31:57 CEST

Vajk Fekete wrote:
> igen, a horony ahhoz kell ha a csoben ket pucuka van belul.
> oldalt bekotesu radiatorod volt, vagy also? gondolom oldalt.
> szerelheted barhogy, csak ne eresszen. ha rendesen radiatornak lesz
> hasznalva, akkor johet ra par olyan szerelveny, amit a celszerszam
> nelkul nehezkesen tudsz meghuzni. de van ami belul nem pucukas hanem
> hatszog, csak a vizes nem cipel magavan felcolos, 7/8-ados meg colos
> bazinagy imbuszkulcsokat.

Lehet, most nem tudom megnézni, hogy csináltam, de csaknem biztos, hogy nem
kellett ilyen imbuszkulcs hozzá. Majdnem biztos vagyok benne, hogy nem a
radiátoron volt a hollandi, és oda egy hollandival tekertem be azt a
szerelvényt, ami kóccal csatlakozik a radiátorba, és a másik végén meg a
hollandihoz való apamenet van. A hollandi meg rézcsőre forrasztott fittingre
került. Oldalsó bekötésű radiátorok voltak.