[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 18:07:39 CEST

Nem tudom. Valszeg a sok bringázástól volt, hogy a farizmom fájt vagy
2-3 évig, már paráztam, hogy nehogy valami gázos dolog legyen. Aztán a
nyakam fájt úgy másfél évig, az nem tudom mitől. Pár éve télen
átugrottam egy tócsát, de sár volt a túloldalon és megcsúsztam, akkor a
belső combomban húzódott meg egy izom, az kb. 3/4 év alatt gyógyult.
Lehet, hogy a rendszeres sport teszi, érzékenyek az izmaim arra, ha
bemelegítés nélkül bármit csinálok. Emlékszem, olyan 30 éves korom körül
történt, hogy lehajoltam bekötni a cipőmet, attól a hátamban egy izommal
lett valami, fél évig fájt. Váratlan tüsszentés detto.

Gábor