[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 18:11:33 CEST

Tudomásom szerint a C vitamin vízben oldódik, a szervezet nem tudja
raktározni, a felesleget kiüríti.
Az antibigyó az még napokig ott kering az ember véráramában.

Olyan sportot végzek, ahol kell az izomfejlődés a mikrosérülések által,
ezért engem nem zavar az izomláz, meg lehet szokni, illetve jobbnak
tartom nem beavatkozni a szervezet saját regenerációs mechanizmusába.

Gábor