[Epitesz-barkacs] Balta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 18:39:48 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

ez igaz, de az is, hogy ha nagy és folyamatos a bevitel, akkor a szervezetben
lévő koncentrációja jó nagy lehet. A só is kiürül, de akár ki is lehet csinálni
valakit, ha szétsózzák a kajáját. Sőt, a víz maga is kiürül, de ha valaki ész
nélkül tölti magába a vizet, akár meg is halhat.

Egyszer úgy akartam a gyomorégésemet megoldani, amikor még volt, hogy nyeltem a
vizet nyakló nélkül, gondolva, hogy felhígítom legalább. Később egy dokival
beszélve azt mondta, hogy örüljek, hogy nem haltam bele.