[Epitesz-barkacs] olasz golyóscsap javítása?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Sze. 4., Cs, 22:18:15 CEST

Én már több darabba is belefutottam már, és minimális erőtől eltört az a
pöcök, ami megakadályozta egyébként a körbeforgatást. Ezek után nagyon
nehéz volt olyan helzetbe hozni, hogy ne spricceljen, minimális
elmozdításra is nagyon érzékeny. A víztelenítéshez használt erőkarral
meg nagyon könnyen el tudja törni egy gyerek is. Ezért kidobtam a törött
csapot, az aknába a kerticsap elzárója és a kerticsap közé tettem egy
"T" elágazást, rajta egy szabadon álló mofém csappal. Ez lett a
víztelenítő csap. Víztelenítés előtt rövid időre kinyitom és kimosatom a
leereszőcsapot, aztán elzárom a másikat, és ismét kinyitom a leeresztőt.
Tavasszal először rövid ideig kinyitom az elzárót, hogy átöblítse a
leeresztőt, aztán elzárom a leeresztőt, és ismét kinyitom az elzárót.
Remélem, elég aprólékos voltam:) Ha nem karos a csap elzárója, hanem az
a szimmetrikus, közepén süllyesztett réssel, akkor egy hosszú
laposvassal egyszerűen lehet kezelni.
Üdv
pi