[Epitesz-barkacs] Velux üvegezés

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2015. Ápr. 10., P, 00:20:28 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2015. 04. 09.:
> Tehát az fel sem merülhet, hogy jól, a technológiának megfelelően
> csinálták.

ha a megvezetett Questor károsultak számát, a buda-cash károsultjait,

a szegedi Korondi utcai ingatlanokat fognak elárverezni, mert a
házakat felépítő
társaság 400 millió forint keretjelzálog hitelt vett fel az
építkezésre, amit nem fizetett
vissza, és már mit sem számít, hogy őket becsapták-e vagy sem, és az
sem érdekes,
hogy egyszer már kifizették a lakást.
http://www.azenpenzem.hu/cikkek/viszi-a-bank-a-kifizetett-lakast-is/2285/

Tribuszerné  24.000 embert tudott 130üzletkötőjével átverni,
Zuschlag, Tocsik, BAUMAG, Kaya Ibrahim, Josip Tot,

persze nem csoda, már az első emberpár megbízott a kígyóban, a 2000 éves leírás
szerint (Biblia), a mai Dr. Vargha Metodika Tudományos Intézet
ügyfélköre pedig a
állami orvoslásban merendültek közül kerülnek ki,

Csalótól ötletet lopni gazemberség
Szabad Föld, 2004. december 24.
http://www.biblia-tarsulat.hu/docum/csalo.htm
 Egy pillanat! Az Izabella (utca) kövezetét tényleg felszedettem, a
kerületnek viszont csak a felét szanáltam. Többre nem jutott időm.
Sajnos valóban kiváló nyomozóink vannak.
... Az enyémet viszont nemrég "lenyúlták"! A nyomozók mondták, hogy
ősszel valaki újból el akarta adni a Nyugati pályaudvar tetejét!
Micsoda gazemberség egy csalótól ötletet lopni? Elképesztően rosszak a
magyar közállapotok!
...- Orvosként viszont egyszer állítólag azon bukott le, hogy
"félrekezelt" egy beteget. Nem tartja ezt kudarcnak?
- Álljunk meg itt is egy pillanatra! Én orvosként gyakorlatilag több
városi kórházban évekig keményen dolgoztam; igaz, hamis diplomával.
Konzíliumokra jártam, gyógyszereket írtam fel, a betegekkel
lelkiismeretesen foglalkoztam. Amikor valahová "átigazoltam", mindig
olyan munkahelyi szakvéleményeket fogalmaztak rólam, miszerint "nagyon
elégedettek a rátermettségemmel, a betegekhez való emberséges
hozzáállásommal" és így tovább. Ezért a "félrekezelésért" elsősorban
nem engem terhel a felelősség, sőt! ...
------------
van, akinek Érettségije sincs, de évekig praktizált pszichiáter
főorvosként, ügyvédként
Papként keresztelt, esketett, holott teológiai kar közelében sem járt,
eladta a Nyugati Pályaudvar tetőszerkezetét – Sopronkőhidán "ül" Bósa
István.
http://www.kisalfold.hu/soproni_hirek/a_szelhamos_aki_keresztelt_es_alkotmanyt_modositott/2099967/
ügyvédi irodát alapított. Hamis papírokkal még válópereket is
intézett, amikor lebukott.
Szégyellhetik magukat azok az egykori kórházi vezetők is, akik
behívták Bósát elbeszélgetésre, majd utána - a hamis diploma láttán -
fel is vették orvosnak
 Dolgoztam Egerben, Miskolcon és az Uzsoki úti kórházban is -
büszkélkedett az áldoktor. - Orvosként praktizáltam, gyógyszereket
írtam fel, konzíliumokon vettem részt.
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/20041105/pap_es_orvos_is_volt_a_szelhamos

> Ez is mutat egy bizonyosfajta beállítottságot. Olyan ügyfeleket kívánok
> neked, amilyen te vagy :D

:D