[Epitesz-barkacs] Velux üvegezés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Ápr. 9., Cs, 22:56:20 CEST

kétoldalról zárt üreg nem jó ómen. tökéletes zárás nincs, bejut a nedvesség
viszont nem tud kimenni. az üveg és a fa között tényleg nem szokás kitömni,
max ékek vannak ott.

viszont az enyémen a butilszalag tuti hogy a külső oldalon van, az alu és
az üveg között. amikor szétszedte, akkor sem volt ott?

amúgy mennyibe fájt. csak kíváncsi vagyok, hogy az én üvegesem 12ezeréhez
képest mennyi a hivatalos velux ár.

Vajk