[Epitesz-barkacs] Velux üvegezés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Ápr. 9., Cs, 23:41:19 CEST

Hubaszki, arra már nem emlékeztem, hogy 12-t mondtál... Ez 42 volt.
Elvileg a biztosító fizeti, de hát akkor is....

Szétszedéskor az aluprofil viszonylag simán jött le, de utána egy csomó
ideig húzkodták kifelé a fekete szalagot, mielőtt ki lehetett volna
szedni az üveget. De nem figyeltem meg, pontosan hol volt és mennyi.

Gábor