[Epitesz-barkacs] Játszótér, pedig nem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Ápr. 10., P, 17:45:44 CEST

Vajk Fekete wrote:
> alapnak a levert cső szerintem jó. esetleg a tetejébe csavar hogy
> szintezni lehessen. utólag egy csavar keresztbe valahol hogy a szél
> ne emelje le.

Szerintem alapnak cső tényleg nem rossz, ha kifúrják a helyét, és purhabbal van
körbenyomva. Nekem nagyon bejött, de ez mészkő. Mozdíthatatlan. Agyagos talajban
nem tudom, lehet, hogy ott is jó. A 2 collos!!
(66mm-es fúróval fúrtam ki a talajt, abba ment a 60mm-es cső kb 40 centi mélyen,
utána purhab. Ponyvasátor lábai, eddig nem tudta a szél kimozdítani.)