[Epitesz-barkacs] Játszótér, pedig nem

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Ápr. 10., P, 16:00:31 CEST

alapnak a levert cső szerintem jó. esetleg a tetejébe csavar hogy szintezni
lehessen. utólag egy csavar keresztbe valahol hogy a szél ne emelje le.

a képen bepréselt szeglemez van, olyat otthon nem tudsz csinálni. L vasat
sok lukkal kapsz amit felcsavarozhatsz. a speci elem a sarokban az
asztalvasalatként is létezik. ami a kávákat összeköti meg a lábat tartja.
plusz vannak a srég furatban a csavarok, pocket hole jig és wolfcraft
undercover jig néven keresd, de azok bútorhoz valók, kicsik ide.

Vajk