[Epitesz-barkacs] Játszótér, pedig nem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Ápr. 11., Szo, 13:19:47 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Meg jozsinal egyszeruen szikla van. Ott ez tuti.

Azt azért nem mondanám, ez olyan morzsalékos mészkő. Persze vannak benne
keményebb részek is.

A sátornál volt, ahol nem volt a cső elég hosszú, és nem ért rendes mészkövet.
Ott betonkockát ástam el, azt fúrtam ki ugyanígy, és abba ragasztottam bele a
csövet. :-)

A sátornál tényleg nincs nagy súly, párszáz kiló az egész vasvázastul, de a
felület elég nagy a szélhez, és ez a lényeg. 6x3 méteres a sátor, 2m magas az
oldala, a csúcsa meg talán 3 körüli lehet. Jópár éve megvan, és nem tudta a szél
kikezdeni akkor sem, amikor országszerte hatalmas károkról beszéltek szél
ügyben, meg a környéken is dőltek le kémények....