[Epitesz-barkacs] Játszótér, pedig nem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Ápr. 11., Szo, 13:15:27 CEST

Topybear wrote:

> Én azért óvatos  lennék ezzel. Nálad a sátorral nem igazán súlyt kell
> tartania hanem inkább rögzítenie kell. Viszont ha Gábor rárak valami
> súlyosabb faszerkezetet, nem vagyok meggyőzve arról, hogy nem kezd el
> lefelé mozogni a cső.

Ki kell próbálni egy darab csővel. Talajfüggő.
Mint írtam, én is csináltam ilyen próbát, valami 30 centi körüli lyukat fúrtam,
aztán bele a cső, és köré a purhab. Megkötött, aztán próbálgattam. Nagy
csőfogóval próbáltam megcsavarni legalább, hogy kiszedjem, de nem ment. Máig ott
van.

Ha agyagos a talaj, attól persze még lehet az nem nagyon puha, szóval akkor
kellene hosszabb, montjuk 70 centis lyuk neki. Próbához elég lenne szintén ilyen
kisebb, hogy érezni lehessen, mennyire fogja meg a talaj a csövet a purhabbal.

Azt kell látni, hogy ez jóval erősebb, mint amikor pl leverik a csövet.