[Epitesz-barkacs] Deszka fal

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Ápr. 26., V, 21:38:44 CEST

Ez amit írsz eléggé rovarproblémás megoldásnak tűnik.

Ma láttam a Spektrum Home-on egy tök jó műsort. Angliában évente
rendeznek fészer-versenyt. Ott a fészer az egy külön életstílus, nagyon
baró fészereket láttam :)

És hát nekem is kéne egyet építeni, de marhára nem tetszik az amit
nálunk kerti faház néven lehet milliós nagyságrendben vásárolni. vagy
übergagyi, ezekből a vékony lécekből összerakott boronafalas, vagy
vastagabb a fala, de akkor is fantáziátlan, csúnya.

Gábor