[Epitesz-barkacs] Deszka fal

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Ápr. 26., V, 22:00:05 CEST

Ez érdekes felvetés, eddig nem is gondoltam rá.

Egy ismerősöm Észtországból hozatta a rönkháza anyagát, észtek is rakták
össze. Olyan 7-8 évvel később beszéltünk, azt mondta hogy kapott a
házzal valami cincérlárvákat is, amik rendesen kikelni nem tudnak, és
elpusztítani sem tudja sehogy, és ott percegnek neki állandóan a falban.
Meg is bolondulnék.

A fészernek nekem nem kell többrétegű fal, így azzal nem lenne ilyen
probléma, de erősen gondolkozom, hogy egy tömör téglás megoldás
tartósabb lenne, kezelgetni sem nagyon kéne.

Gábor