[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Ápr. 27., H, 21:23:31 CEST

Vajk Fekete wrote:
> én is ezt érzem.
> van teflon spray-om. elvileg teflonpor valami illékony hordozóban.
> teljesen szárazra szárad, nem ragad bele semmi. azt esetleg
> megkockáztatom.

Nehéz lenne szétszedni? Netán szegecselve van? Lehet, hogy bármit is
fújsz/öntesz bele, a benne lévő, még ki nem jött port, mocskot szépen
összetapasztja, és totál megdöglik.

Ha szegecset kell elfúrni, akkor is jobb lenne szétszedni (szerintem).

Én meg jól ráfagytam. Van egy fémre való szalagfűrészgépem, és egyszer
hűtőtönköt vágtam vele. Bejött egy telefon, és ahelyett, hogy kikapcsoltam
volna, odébb mentem, hogy halljam a telefont. Nem vettem észre, hogy megszorult
a lap, és leállt a dög, és a motorvédőnek tűnő kapcsoló meg nem az volt, leégett
a motor. Ha tudtam volna, vettem volna elé egy normális motorvédőt. Most már
mindegy, azaz majd valakivel megtekertetem a motort, és utána ez lesz.

szóval amid van, azt jól meg kéne szemlélni, hogy tényleg motorvédő-e, és
lehet-e állítani rajta a lekapcs. áramot..., mert gondolom nem vágysz rá, hogy a
motor égjen le, ha valami gebasz van. Persze ez a gép biztos nem üzemel sosem
felügyelet nélkül, mint ahogy ez a fémfűrészgép kényszerült az én hülyeségemtől.