[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Ápr. 28., K, 06:52:01 CEST

Hello,

1. mekkora motor volt a fureszen? kicsi kinai motor olcsobb mint egy
tekertetes
2. egy olcsobb ilyen motorvedo is 6ezer, nemolcso
3. nincs szegecs. olyan mint egy dil, van egy hid aminek a lukaiban vannak
az erintkezok kicsi rugokkal. viszont a szerkezet az alaplap felett, a
kontaktor maga meg az alaplap alatt. ahhoz hogy a szerkezetet kihuzzam
belole, ki kellene venni az erintkezoket a pici rugokkal meg szigetelo
pogacsakkal. nem akarodzik.

tuti rendes motorvedo, lehet allitani az uzemi aramot kis tekerovel. meg
van rajta egy segedrele, ami leloki ha 220V ala megy a fesz. ugyanez
ugyanezert nem engedi bekapcsolni ha nincs aram alatt. nagyon jol ki van
talalva, csak 12ezer a legolcsobb helyen.

Vajk