[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Ápr. 28., K, 09:28:37 CEST

Vajk Fekete wrote:

> 1. mekkora motor volt a fureszen? kicsi kinai motor olcsobb mint egy
> tekertetes

Nem tudom, nem néztem még meg, de lehet, hogy a dolog nem olyan egyszerű. Mintha
a motor tengelyén közvetlenül egy csigahajtómű lenne..., szét kéne szedni.

> 2. egy olcsobb ilyen motorvedo is 6ezer, nemolcso

Az időm viszont szintén nem. Ha ezt rászántam volna, akkor most nem kéne ide-oda
autózgatni, kutakodni, szerelgetni, és főleg sarokcsiszolóval hűtőtönköt, sínt
vágni.

> 3. nincs szegecs. olyan mint egy dil, van egy hid aminek a lukaiban
> vannak az erintkezok kicsi rugokkal. viszont a szerkezet az alaplap
> felett, a kontaktor maga meg az alaplap alatt. ahhoz hogy a
> szerkezetet kihuzzam belole, ki kellene venni az erintkezoket a pici
> rugokkal meg szigetelo pogacsakkal. nem akarodzik.

Aha. Hát akkor elég gáz.

> tuti rendes motorvedo, lehet allitani az uzemi aramot kis tekerovel.
> meg van rajta egy segedrele, ami leloki ha 220V ala megy a fesz.

Hát akkor nincs ötletem, használni kell, ahogy tudod. Esetleg nem ezt
kapcsolgatod, máshova szereled, ahol nem éri por, és egy másmilyen kapcsolóval
kapcsolgatod a masinát, ami kevésbé érzékeny a porra.

A becsomagolás nem annyira jó, mert lehőszigeteli, és lehet, hogy az üzemi
áramtól is leold.