[Epitesz-barkacs] budi

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 9., V, 13:50:48 CEST

Ez létezik talajcsavar néven is, amit rendesen alapozás kiváltására
ajánlanak. Idén kint voltak a Construmán, ott láttam ilyen csavarokat.
Valami 6-7 ezer volt darabja, tehát 4 lenne olyan 25 ezer -bár lehet,
hogy a beton szállítással, rögzítő kengyelekkel szintén lenne ennyi.
Csak nem tudom, mi az esély arra, hogy egy ilyen csavar kilazul.
HJózsi a PUR habos megoldásra esküszik, de nála jó kis sziklás talaj van.

Gábor