[Epitesz-barkacs] budi

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 9., V, 15:05:44 CEST

Köszi a leírást :)

Nekem az az ötletem, hogy rendesen megcsinálom csatornásra,
vízöblítésesre a kerti budit is. Tavaly már bekötöttük a csatornát,
akkor meg mit gusztustalankodjak ott, nem?
Megcsinálnám fából a kis épületet, mondjuk talajcsavarok, majd 10-es
gerendákból egy kockát, azt körbelécezni, és kész is. Tetőnek egy ilyen
2x2-es épületnek megfelelhet egy sima lapos, egy irányba (észak felé)
lejtő tető valami nem túl nehéz cserepekkel, bár kérdés, hogy mi a
minimális lejtés.
Aztán jön az építkezés, ki tudja milyen melósok fognak itt megfordulni,
a legrosszabb eset, hogy a végén lebontom a bódét, a faanyagot
eltüzelem, a talajcsavarokat kitekerem, és volt nincs, se szarosgödör,
se semmi.

Gábor