[Epitesz-barkacs] budi

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 9., V, 16:25:32 CEST

Nekem most a 4-es tűnik a legegyszerűbbnek. Pontalap talajcsavarból,
azon gerendaváz a talaj fölött valamivel, hogy ne rohadjon az alsó
gerenda sem. Oldalt persze valamivel a hézag lezárva, hogy ne menjenek
alá az állatok.
Így a ház padlója valami járható vastagságú deszkázat.
Az jó kérdés, hogy azon a padlón alulról ki fog-e csapódni majd pára, és
az szétrohasztja-e. Végülis ott jó sötét van és viszonylag hűvös,
gombának ideális. Ha körbe van lécezve az állatok ellen, még csak
szellőzése sincs.

Gábor