[Epitesz-barkacs] budi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Aug. 9., V, 18:26:09 CEST

Acs Gabor wrote:
> De ez tényleg nem emberi tartózkodó ház lenne, csak egy kibővített
> budi :) Felőlem akár doboghat is.

Ja, akkor ez nem ugyanaz, mint amiről a múltkor volt szó. Akkor nem szóltam.

Illetve mégis:
Ha itt lesz bevezetett víz, akkor nem előnyös, ha alatta átjár a levegő. Ha
beton vagy föld lenne ott tömören, akkor jó eséllyel vagy nem fagy meg, vagy
jóval később fagy meg, mint az előbbi esetben. Úgy értem, a csőben a víz, ami
felmegy a földből.

Most a cső a faházba úgy megy fel, hogy az említett betonon belülre megy, onnan
fel a falnál belül. Még sosem fagyott meg. Az alámászhatós módinál ez zűrösebb
volt.

Persze, ha télen nincs műben, vagy van bentről kezelhető leeresztőcsap,
víztelenítési mód, akkor nincs gond.