[Epitesz-barkacs] Padlásfödém hőszig.

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 12., Sze, 13:12:34 CEST

Ez egy visszatérő téma tudom, most nálam lesz aktuális.
Egy régi házat bérlek, jó vastagak a falak, gondolom a meleg legnagyobb
része a mennyezeten keresztül megy a padlásra és onnan világgá. Jó lenne
komfortosabbá tenni a házat, télen esti befűtéssel is reggelre eléggé
kihűl. A padlás padlóján jelenleg csak por van.

A padlásnak hiányoznak az ablakai, így a szél is be tud fújni. Csak régi
lomok vannak fent, normális célra nem használják. Tehát akár lehet ott
huzat is, ha csak lefektetek valami hőszigetelő paplant, esetleg
felkaphatja, de nem figyeltem meg, milyen időjárás szokott ott lenni.
Elvileg nem járkál rajta senki, csak javításkor, pl. kémény felújításnál
a kőműveseknek kell ott mozogni, tehát jó lenne ha könnyen visszabontható.

Gondolom a legegyszerűbb mindenütt lefektetni üveggyapot paplant,
rádobálni nehezéknek pár pallót, vagy osb lapot, aztán ha x évente
valakinek útban van, majd feltekeri. Ezt csinálnám én, de hátha létezik
valami szofisztikáltabb megoldás :)

--

Gábor