[Epitesz-barkacs] Padlásfödém hőszig.

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Aug. 12., Sze, 13:16:33 CEST

Olyat is láttam, hogy csomó zsák perlitet szórtak szét. Persze előtte be
kéne minimum fóliázni azt a huzatforrást egyik oldalról legalább.

A kőműves, aki itt a padláson dolgozott azt mondta, hogy ő azt csinálná,
hogy lehet kapni golyós hungarocellt zsákban, azt keverné ki cementtel és
tenné le a padláson. Elsőre baromságnak hallatszik... :D Kérdeztem hogy
csinált-e már ilyet, azt mondta nem :D