[Epitesz-barkacs] 108mm

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Aug. 18., K, 13:50:47 CEST

Egy párátlanítót én is tudok kölcsönözni, de el kellene érte jönnöd. Egyébként ha a parketta lakkozva volt, akkor ennyi idő alatt szinte semmi víz nem mehetett bele, de a csupasz keményfa is lassan veszi föl a vizet, nem hiszem, hogy különösebb problémád lenne vele. A lamináltnál az összeeresztésekbe mehetett víz, de ennyi idő alatt szerintem abban sem okozhatott kárt. Körben a fal melletti réseket nézd meg, ha hozzáférhető, akkor esetleg hidegre állított hajszárítóval lehetne körbeszárítani, vagy sűrített levegővel kifújni belőle a vizet. A páramentesítővel jól tudod szabályozni a szárítás sebességét a páratartalom beállításával, és a ventillátora meg egyenletesen elkeveri a levegőt.

Az a legfontosabb kérdés, hogy az esővízcsatornából, vagy a szennyvízcsatornábol jött vissza a víz? Utóbbi esetben mindenképpen kell fertőtleníteni, én hypós vízzel lemosnék mindent, aztán klórmésszel is felszórnám ahol kell/lehet. Szellőztetés mindenképpen jó lenne, gondolom vasajtó, arra nem tudsz nyílást vágni ventillátornak, törd a fejed, mégis mit tudnál csinálni. Ha csak az esővízcsatornából folyt vissza, akkor is lemosnám hypós vízzel, de szellőztetés helyett megteszi a párátlanító is.

pi