[Epitesz-barkacs] 108mm

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 18., K, 14:08:34 CEST

Köszönöm Neked is!

Két objektum ugye amiről beszélünk. A lakást többször felmostuk
domesztoszos vízzel, szőnyegek mennek a kukába. Hogy ezek a vizek honnan
származnak, nem tudom, de erős a gyanúm, hogy a lakásba inkább a
használati csatorna leve tört be.

A légóval meg annyit tudok csinálni, hogy a magasabban lévő, szárazon
maradt cuccokat kihordom, a többi megy a kukába. egy ilyen gyanús lével
átázott holmival nem nagyon lehet mit kezdeni. Csak reménykedhetek, hogy
az értékesebb cuccok felül voltak.
Szerintem annak a légónak reszeltek. A vasajtó mögött jön egy szoba,
abból nyílik egy másik, rá merőlegesen egy harmadik, abból egy negyedik.
A vasajtót nyitva is hagyhatom, onnan hátulról szerintem hetekig eltart,
mire kipárolog a víz.
Talán annyit lehet tenni, hogy kirámolni, és fellocsolni mindent
hipóval, hogy annyira ne rohadjon meg. De nem tudok ennyi cuccot hova rakni.

Gábor