[Epitesz-barkacs] 108mm

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
2015. Aug. 18., K, 16:43:43 CEST

HJozsi irt regebben valami furora applikalt hajtogatott laposvas legcsavarrol, amivel gyorsan tudott szelloztetni, annyira, hogy 'bele kellett allni'. Egy-ket olyat osszetakolni, es a hatso helysegekbol nehany napig tolni a levegot kifele nem opcio?

david

---- Be K, 18 aug. 2015 14:08:34 +0200 Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta ----

  Köszönöm Neked is!

 Két objektum ugye amiről beszélünk. A lakást többször felmostuk domesztoszos vízzel, szőnyegek mennek a kukába. Hogy ezek a vizek honnan származnak, nem tudom, de erős a gyanúm, hogy a lakásba inkább a használati csatorna leve tört be.

 A légóval meg annyit tudok csinálni, hogy a magasabban lévő, szárazon maradt cuccokat kihordom, a többi megy a kukába. egy ilyen gyanús lével átázott holmival nem nagyon lehet mit kezdeni. Csak reménykedhetek, hogy az értékesebb cuccok felül voltak.
 Szerintem annak a légónak reszeltek. A vasajtó mögött jön egy szoba, abból nyílik egy másik, rá merőlegesen egy harmadik, abból egy negyedik. A vasajtót nyitva is hagyhatom, onnan hátulról szerintem hetekig eltart, mire kipárolog a víz.
 Talán annyit lehet tenni, hogy kirámolni, és fellocsolni mindent hipóval, hogy annyira ne rohadjon meg. De nem tudok ennyi cuccot hova rakni.