[Epitesz-barkacs] 108mm

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Aug. 18., K, 17:15:40 CEST

Tanács Dávid Szilveszter wrote:
> HJozsi irt regebben valami furora applikalt hajtogatott laposvas
> legcsavarrol, amivel gyorsan tudott szelloztetni, annyira, hogy 'bele
> kellett allni'.

Igen, sőt, ezt használtam úgy is, hogy satuba fogtam a gépet, és órákig ment az
erős huzat a nyitott ajtón át. Kint 5 méterrel arrébb is lobogtak a falevelek.

Amire használtam, az viszont nem jött be. Éjszaka kint hidegebb volt, és így
akartam hűteni. Egy vacak klíma jóval-jóval hatékonyabban hűt.

Az tényleg hatásos lehet szárításra, hogy egy bármilyen szobaventillátor, ami
nem kóvályog jobbra-balra, csak egy megadott irányban kergeti körbe a levegőt a
helyiségben, valamint egy komolyabb párátlanító. (Komolyabb alatt valami
400W-osat értek, nem olyat, mint az enyém, ami csak 125W-os.)

Ezeknek az is előnye, hogy van bennük páratartalom mérés is, és lehet látni, mi
az induló ábra. Ha netán megvan 80%, akkor igen erőteljesen vonják ki a vizet a
levegőből.

Lehet esetleg még hősugárzóval melegíteni a kritikus részeket.