[Epitesz-barkacs] valós vagy kamu?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 9., Sze, 01:04:19 CET

Az azért teljesen mindennapos, hogy valami kütyünek, ébresztőórának,
kábelmodemnek, akárminek van egy fali dugasztápja. Ami az esetek
többségében egy filléres kínai szar, minél olcsóbb, annál nagyobb a
profit a kereskedőnél. Olyan embert meg keveset ismerek (vagyis magamon
kívül egyet sem), aki mindent leáramtalanít, amikor nem használja.
Illetve ha napközben el kell valamiért ugrani, én sem kapcsolom ki a
számítógépem, és az egész környezetét, ami egy rahedli tápegységet jelent.

Gábor