[Epitesz-barkacs] Új építés áfa-kedvezmény /2

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 14., H, 16:35:35 CET

Na ezen töprengtem így év végén, hogy el kéne-e gyorsan adni a
lakásomat, amíg ilyen magasan vannak az árak. Úgy döntöttem, nem
kapkodok, akkor ezt lehet, hogy benéztem.
Akár többet is veszíthetek rajta, mint amennyit az áfával nyerek, ha
egyáltalán az én építkezésem abba bele fog tartozni.
Na, egy pesszimista most egész elégedett lehetne, hogy jó esély van rá,
hogy a jónak tűnő mégiscsak összességében szívás.

Gábor