[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 31., Cs, 02:18:10 CET

Kicsit nézelődtem, és arra jutottam, hogy mint bármi mást, ha
infrapanelt akarnék venni, előtte hetekig tökölhetnék, hogy kiismerjem a
típusok közül mit érdemes választani.
Csak két olyan céget néztem meg, akik árakat is adtak (első két
találat), tőlük idézek:

egyik:
"Hatásfoka többszöröse a carbonszálas technológiának, mivel a NEW AGE
kerámia kristályszemcsék 10-szer nagyobb felületet biztosítanak az adott
teljesítmény leadására! A garfitmassza alapú NEW AGE Crystal
Technologiával készülő G-OLD Infrapanelek látható oldalán a kerámia
kristályszemcsék növelik a többszörösére az adott fűtőfelületet (az
infrasugárzás felületi mérete rendkívül fontos) és segítik az
infrasugarak szétszórását minden irányba, "

másik:
"A korábbi 2010-2012-ig gyárott kristályszemcsés kivitellel szemben
könnyedén tisztítható, felülete extrém körülmények között is ragyogóan
fehér marad.
Az új generációs infrapanelekhez fejlesztett p5 vezérlő elektronikának
köszönhetően a működési élettartam valóban korlátlan, mára nincs szükség
a kevéssé esztétikus felületnővelő kristályszemcse bevonatra. Az NG
Series hőleadó felülete üzemi hőmérsékleten enyhén domborodik
maximalizálva a besugárzási tartományt!
Nem okoz túlmelegedést és meghibásodást a csomósodó grafit massza. Az új
generációs infrapanelek gyártása során nano-technológiás eljárást és
hőkamrás kezelést alkalmazunk. Az így kapott Graphit-Polyimid fűtőbetét
minden eddiginél üzembiztosabb extrém körülmények között is, hőleadása
egyenletesebb."

Erre varrjak gombot :)

Gábor