[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Dec. 31., Cs, 10:20:44 CET

> egyik:
> "Hatásfoka többszöröse a carbonszálas technológiának, mivel a NEW AGE
> kerámia kristályszemcsék 10-szer nagyobb felületet biztosítanak az
> adott teljesítmény leadására! A garfitmassza alapú NEW AGE Crystal
> Technologiával készülő G-OLD Infrapanelek látható oldalán a kerámia
> kristályszemcsék növelik a többszörösére az adott fűtőfelületet (az
> infrasugárzás felületi mérete rendkívül fontos) és segítik az
> infrasugarak szétszórását minden irányba, "

Tudom, hogy ez nem elektro, hanem építész-barkács lista, de azért ne legyünk
annyira naivak, hogy a hatásfok-dumát bevesszük. A legszarabb cekász hatásfoka
tegyük fel, hogy 60%, a maradék 40% hővé alakul. :-)

Ha meg szanaszét sugározza az infrapanel a hőt, akkor alig különbözik a
cekásztól.

Pont akkor lenne jó bármilyen hősugárzó, ha koncentráltan, egy kiválasztott
részt sugároz be. Kültérben, tehát a szabadban is használnak ilyeneket. Jó
esetben a melósok, akik pont ott tartózkodnak, úgy érzik, mintha onnan sütne
kicsit a nap.

Remélem, meglesz a jó megoldás. Addig is: BUÉK mindenkinek.