[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 14:27:36 CET

az iparagi gyakorlat:

 - korbe mindenhez lazan kapcsolodjon. szivacscsikon keresztul rogziteni
korbe a sint, alul felul is csak lazan, kidoles ellen, nem atomra
odahuzatni.
 - fontos a resmentesseg. akar purhabbal a reseket, es rendesen glettelni,
papir/uvegszovet csikozni
 - dupla gipszkarton. nem szakad be ha nekidolsz, es jobban is csillapit.
ha onallo valaszfal, akkor mindket oldalan dupla.
 - kitoltesnek tablas kozetgyapot.
 - a kitoltes vekonyabb mint a vaz. tehat 75mm-es vazba 50mm tablak.

ha nagyon durva kell legyen, akkor lehet menni a retegekkel. egyszer valami
rigips lapon lattam hozza Db ertekeket is. tehat pl dupla karton - 75-os
vaz 50-es gyapottal, szimpla karton, 75-os vaz 50-es gyapottal, dupla
karton. ez igy mar majdnem 20 centi vastag, nehez is es sokba is kerul, de
igen komoly csillapitas.

vilag penzeert van pl olomlemez tapeta, hangstudioknal hasznaljak. nagyon
fasza, egy habszivacs retegen egy olomlemez reteg.

vajk