[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 18:13:36 CET

nálunk az olyan helyen ahol fokozott tuzállosag és mechanikai vedelem az
elvaras, tudod mibol vannak a falak? (melóhelyen) Volt hogy hivtak kartonos
brigadot hogy kellene ide egy ajto, aztan ugy pofaraestek hogy koppant.

a kovetkezobol van a fal: 2reteg 12.5mm gipszkarton, kozetgyapot a vazban,
egy reteg gipszkarton, kozetgyapot a vazban, 12mm retegelt lemez, 1mm
acellemez, 12mm retegelt lemez, ket reteg gipszkarton.

Vajk