[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Jan. 6., K, 18:21:24 CET

Tudni kellene, hogy melyik törzsből származnak.
Már máskor is írtam (valahol olvastam, nem én vagyok ilyen okos), hogy
Mo-on két törzsük él:
1. a romungro cigányok: ők a tehetségesek, szorgalmasak (zenészek,
művészek, vagy akár "csak" egyszerű mesteremberek)
2. oláh cigányok: nos, ők azok, akiket senki sem szeret, tudjuk, miért. :)

Károly