[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 18:29:28 CET

Karoly Kovacs wrote:
> Tudni kellene, hogy melyik törzsből származnak.
> Már máskor is írtam (valahol olvastam, nem én vagyok ilyen okos), hogy
> Mo-on két törzsük él:
> 1. a romungro cigányok: ők a tehetségesek, szorgalmasak (zenészek,
> művészek, vagy akár "csak" egyszerű mesteremberek)
> 2. oláh cigányok: nos, ők azok, akiket senki sem szeret, tudjuk,
> miért. :)

Igen, ilyeneket már én is hallottam, de itt én kifejezetten a környezeti hatásra
vagyok kíváncsi. Valahogy úgy érzem (bár nem tudom), hogy egész más egy spanyol
környezet, mint egy mondjuk bulgár vagy román (hogy csak ennél a kettőnél
maradjak). Meg hát pl a kannás cigányzene is tök más, mint a flamenko. :-)