[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Jan. 6., K, 18:27:12 CET

 > Oda viszont kiváló, ha be is csinál, akinek el kell kövenie.
Mi anno négyen csináltuk a ferde felületeken: három haverom tartotta a
lapot, én csavaroztam. Ketten alul kézzel ill. oldalt, a harmadik pedig
egy tetőléc darabbal felül nyomta oda.

A vágást ma már én is gyémánttal csinálnám, de akkoriban még dúlt a
cocilizmus, alig lehetett jó szerszámot vásárolni. Lyukfűrész lapokat is
csak Pesten, ott is csak egy helyen lehetett kapni, az Engels tér
környékén volt valami mintabolt. Jut eszembe, hogy nem is 25, hanem már
28 éve volt...

Károly