[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 19:57:42 CET

a direkt sugarzas nem megy tul messzire. kozelrol meg mindenkepp szopo.

a nuklearis problema nem azzal van hogy direktbe sugarzast kapsz. hanem
hogy sugarzo anyaggal szennyezodik a ruhad, lakasod, autod, es attol kapod
kozelrol az aldast. megrosszabb ha szervezeten belulre kerul, es onnan
sugarozik.

ezert is hivjak sugarfertozenek, mert meg lehet kapni, at lehet adni.

ha anyagaramlas nelkul, csak a sugarzas terjed, az kilometerrol mar
leszarom kategoria ha nem megatonnarol beszelunk. altalaban a ho meg
legnyomas hatas messzebbre megy, mint a direkt sugarzas.

Vajk