[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 21:13:04 CET

elnek ott emberek, es koszonik jol vannak. lattam egy interjut egy
kitelepitett emberrel, aki a kov evben visszament. jo oreg mar, de a
felesegevel jol elelnek. elmondta hogy ha a varosban a panelben marad mar
reg nem elne. es tuti igaza volt.

erdotuzek akkor keletkeznek ha a szaraz elhalt aljnovenyzet felgyulik. az
elo fabol nem lesz erdotuz.

Vajk