[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 23:03:31 CET

Pataki István wrote:
> Itt az önkéntesség többnyire hazugság.

Lenne, ha lenne. De nincs.
Persze, hogy úgy hazugság, hogy maga nem megy bele veszélyes dologba csak úgy
szinte senki, de ha az alternatíva még szarabb, akkor már igen. Pl vannak, akik
eladják szinte az életüket azért, hogy a család maradéka jó anyagiak között
éljen tovább.

Na de a marsutazás már tényleg nem kényszer lesz - szerintem. Meg a holdi
majdani kolónia sem, bár onnan van esély visszajönni.

A csernobili zónába költözéshez meg biztos lehetne találni valódi önkénteseket,
akik pl egy utolsó szalmaszálat látnak a rákból való kigyógyulásra benne, hogy
csak egy lehetőséget említsek. De az, aki rühelli a börtönviszonyokat
életfogytosként vagy halálraítéltként, és fontolgatja az öngyilkosságot, és
felajánlanak neki egy ilyen lehetőséget, ahol relatíve szabadon élhetne, nem
tartom kizártnak, hogy belevágna. Én legalábbis meggondolnám, ha én lennék ilyen
szituban.