[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Jan. 6., K, 23:18:09 CET

Gondolkodtam rajta, hogy mennyi a kötekedés részemről? Az biztos, hogy
nehéz kérdés, mert ha valaki például anyagi okokból megy bele, az
mennyire önkéntes, ha éppenséggel ennél a kiköltözésnél kevesebbel is
meg lehetne oldani az életét? Vagy a börtön és börtön között is van
különbség. Meg egy suicid hajlamú egyénnek ilyren ajánlatot tenni, az
mennyire tisztességes?

Egyedül a marsutazás példájában nem látok problémát.

De abbahagyom, mert szem elől vesztettem a gipszkartont.

Üdv
pi