[Epitesz-barkacs] Galan Ochag 6kw beszerzesi forras

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 10:17:42 CET

Endre Szabo wrote:
> Oroszoknál a teljes cucc kb 70e ft... ennél az sd kb 150e vel
> drágább... 2015.01.07. 10:05 ezt írta ("Vajk Fekete"

Szerintem, ha már átfolyós elektromos vízmelegítőben akarsz gondolkodni, akkor
hmv-re kitalált cucc tökéletesen meg fog felelni. Van is ismerősöm, aki ezzel
nyomult sajátos okokból. Persze nincs benne keringetőszivattyú, de az
megoldható.

Ezt a közvletlen vizet árammal melegítésesdit nem tartom jó ötletnek. Egyrészt
nem igaz, hogy semmi gáz nem keletkezik, másrészt az elektródák rongálódnak. A
cekaszos módi akkor már sokkal üzembiztosabb.

Gondoljunk csak a katonai melegítő módszerekre, ugye zsilettpengékkel
operáltunk. Hát nem valami sokáig tart egy pár (vagy egy négyes) zsilettpenge! A
felületeken naszcensz oxigén keletkezik, még ha rövid ideig is van ott, és
felzabál az mindent, talán a titánt nem. A naszcensz hidrogén pedig behatol a
fémbe, és rideggé teszi.