[Epitesz-barkacs] Galan Ochag 6kw beszerzesi forras

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 14:05:59 CET

Volt kollégáim, akik a moszkvai olimpiára készítették a stadion kijelzőt
mesélték, hogy rengeteg bajuk volt a különböző potenciálokkal, amit az
ottani elektromos rendszer produkált. Amikor a csatlakozó fény része első
érintésre ráheged a másik készülék házára ott a TTL IC-k sem sokáig húzták.
A vége valami olyasmi lett, hogy az egész vezérlő számítógép egy
forgó-átalakítón keresztül galvanikusan le lett választva a hálózatról.
Tudom, ez nem orosz specialitás, de azt mondták, hogy ami ott volt, olyat
még nem láttak máshol.

Szabolcs