[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Jan. 7., Sze, 10:52:09 CET

Azta! Persze utaltál rá a felhasználással, de nem is jutott eszembe
ilyen vastagság. Én csak tizenkét és felest vágtam, szintén sok métert,
szerencsére csak egy tábla volt, amiről csak a sarkából kellett levágni,
a többit jobban felszabdaltam. Oda szerencsére nem egyedül voltam, ez
vékony tábla is elég nehéz, meg nagy.
pi