[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 13:43:49 CET

Sziasztok!

Köszönöm a sok-sok reagálást!

Ha a téma elkanyarodását is jelöltétek volna a tárgyban, akkor az nagy
segítség lett volna!

Az is érdekes és el is olvastam nagy részét, csak válogatni kellett, hogy
melyiket olvasom szórakozásként és melyiket az
ami segíti a felvetett probléma megoldását.

Ez a betonyp vágás még hozzá tartozik, mert a javaslatok és a nem teljesen
pontosan megírt körülmények miatt gondolkodtam az ilyen lap használatán.
De pont a vágás miatt inkább több rétegű gipszkartont fogunk használni az
egyik helyen.
Nem a hozzá való sínnel, hanem majd valami más távtartóval, hogy pontosan
tudjuk "tartani" a falvastagságot.
Ott, ahol két szoba közötti ajtónyílást akarunk eltüntetni.

Az épület panel és az ajtótok pedig fém tok, amit a panel gyártásakor
körbeöntöttek betonnal.
Emlegetem is a felmenőit, annak, aki kitalálta ezt a fix fém ajtótokot!

Üdv. Tibi